Minden az Alfa, Z-, Y-, X generációkról, a boomerekről, s még a veteránokról is!

Pán Péter, STOP!

Második napunk KidsOasis utazónagykövetként

Családi utazás Harkányba!

2018. június 25. - panpeterstop

Már elújságoltam, hogy a KidsOasis utazó nagykövete lettem, így családommal elutazhatunk szállodát tesztelni. Első célpontunk a harkányi négy csillagos Dráva Hotel volt, az első napról már írtam beszámolót. Most jöjjön a második nap!

A második nap reggelén napsütésre ébredtünk. Mivel a szálloda apartmanos részében kaptunk szállást, így átsétáltunk a reggelihez. Útközben megsimogattuk az állatsimogató kecskéit. A bőséges reggelihez házias ételeket is kínálnak például disznósajt, házi májas, kolbász és házi lekvárokat is, de volt meleg reggeli: bundás kenyér, virsli, rántotta, bacon is és sokféle péksütemény, müzli, gabonapelyhek, gyümölcslé, kávé és tea is. A gyerekeknek most is volt elkészítve egy külön asztal finomságokkal.

Miután jól bereggeliztünk, találkoztunk a szálloda munkatársával Molnár Zsófiával, aki körbevezetett a hotelen. Megtudtuk, hogy a Villányi –hegység lábánál található négycsillagos szálloda 2008-ban nyitotta meg kapuit.A legfelső szinten  lakosztályokat két külön helyiség alkotja: háló- és a nappali szoba. Minden lakosztályhoz tágas terasz tartozik. A 35 m² alapterületű parkettás/szőnyeges akadálymentesített szobák, egyénileg szabályozható légkondicionálóval vannak felszerelve. Legtöbb a Classic szobából van a hotelben: 23 db egyágyas parkettás szoba, zuhanyzós fürdőszobával és 42 db kétágyas szoba, mely pótágyazható. Ezen kívül más szobatípusok is vannak, mint például a mi családi apartman részlegünk. Az apartmanban megszálló vendégek is igénybe vehetik a hotel szolgáltatásait, az étkezést és a wellness részleget is. A szálloda területén teniszpályák, asztali tenisz és homokos strandröplabda-pálya biztosítja az aktív pihenést.

Délelőtt  sokat játszottunk bent a játszószobában és kint a kisállatokkal, főleg a tavasszal született két kis kecske ejtette rabul a gyerekek szívét.

Úgy döntöttünk jöjjön egy kis fürdés a Wellness részlegen, majd felkerekedünk és bejárjuk a vidéket.

A hotelt a KidsOasis 4 szélforgós családbarát hotelnek minősítette, ami komoly elismerés. A KidsOasis poszterét a wellness részlegben is láttuk, illetve az Utazik a család magazint számos helyen: a recepción, a wellnessnél és az apartmanunkban is ez várt az első napon egy kis kedvességgel: szörppel és édességgel.

Eljutottunk délután a csodás Orfűre is. Igazán izgalmas túraútvonalon vezetett az utunk, ezért csak a nagyobbak haladtak a bevállalósabb terepeken.

Hat óra körül már nagyon megéhezve estünk neki a vacsorának a hotelben. Választhattunk kétféle levesből, kétféle húsételből, halból, számos köretből, savanyúságból és salátából. Sok finom, díszes desszert, pohárkrém és gyümölcs is várt minket. A legkisebbek büféasztalánál nagyon ízletes nudli és baracklevár is volt bekészítve, mi is megkóstoltuk. A gyerekeknek legjobban a "klasszikus" rántott hús  - krumpli kombó ízlett a legjobban, mi felnőttek a feta sajttal töltött csirkéért és a brokkolis rizottóért voltunk oda, de nagyon finom volt a tönkölybúzás süti is vaníliás szósszal. Jól lakottan indultunk vissza az ebédlőből, ki meccset nézni, ki kisállatot simogatni az állatsimogatóban, ki pedig blogbejegyzést írni.

Ha még nem olvastátok itt az első nap beszámolója és a harmadik napé is elkészült, sőt itt a videó is:

Ha tetszett a bejegyzés, megoszthatod másokkal is és látogass vissza újra!

Gyere a  Facebook-oldalra is, beszélgetni, lájkolni, olvasgatni új híreikről!

Látogass el az Instagramra is!

Ha nem szeretnél lemaradni az újabb bejegyzésekről, iratkozz fel a hírlevelemre a honlapomon  vagy itt a jobb oldalon fent. "Blogkövetés" ablakra is kattinthatsz.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.