Minden az Alfa, Z-, Y-, X generációkról, a boomerekről, s még a veteránokról is!

Pán Péter, STOP!

A VulkánSág visszavár!

2022. május 24. - panpeterstop

Celldömölkön, Kemenesalja fővárosában, festői környezetben a  Jufa Vulkán Hotelben, Gyógy-, és Élményfürdőben töltődtünk fel a tavaszi szünetben. Élménybeszámoló következik a Ság hegy mellől!

Többedik alkalommal tértünk vissza a Jufa Vulkán Hotelbe megpihenni, amely egyedülálló környezetben, a Ság hegy a Balaton-felvidéki tanúhegyek legnyugatibb tagjának lábánál található.

Milyen a szálloda?

2018-ban jártunk először itt, amikor három gyerekkel érkeztünk.  Sok esetben gond egy nagycsaládot elhelyezni, de egy nagyon kényelmes egybenyitható családi apartmant kaptunk. Most egy általános iskolás korú és egy kamasz gyerekkel jöttünk (ő videózott) és egy négyágyas tiszta és kényelmes fürdőszobás, erkélyes családi szobában töltöttük az éjszakákat.  Annyi mindent csináltunk ugyanis, hogy csak estére kerültünk az ágyba. Mint megtudtuk, lehetőség van egyágyas, kétágyas szoba foglalására is. Csapatépítéshez, konferenciához és sporttáborokhoz is kiválóan alkalmas, számos igényes sportpálya is körülveszi a hotelt és egy jó nagy uszoda is található itt. A külföldi szállodalánc tulajdonosai ide is elhozták az osztrák minőséget és igényességet. A hotel és a fürdő is a csecsemővel, kisgyerekkel érkező családoknak is kedvez, például van itt számukra kiságy, babakád, fellépő, WC-szűkítő,  babaőr, éjjeli fény, vízforraló csak néhány a sok eszköz közül. Nem csoda, hogy a hely a KidsOasis három szélforgójával, vagyis családbarát minősítésével is büszkélkedhet. Kerékpár bérlésére lehetőség van, sőt, vannak gyereküléssel is felszerelt biciklik. Nagyon hasznos, hogy hotel játszószobáját az étteremmel szemben helyezték el, így a gyerekek vacsora után át tudnak menni a fárasztó program után, míg a szülők egy kicsit tovább időzhetnek a vacsoraasztalnál. A  hotel mellett található egy jól felszerelt 4 csillagos kemping is, mely nyáron kellemes kikapcsolódást nyújt a családoknak.

Hogyan telt az első nap?

Fürdőköntösöket is kaptunk a szobában, így átöltözve az érkezés után rögtön sétáltunk át papucsban a szállodával egybeépült fürdőrészlegbe.Mindenki talált kedvére való szórakozást a családunkban: volt, aki a hideg vízben úszott, volt, aki a gyógyvízben ázott, majd a gyerekmedencében lubickolt, csúszdázott vagy szaunázott.  Rendkívül előnyös, hogy a hotel egybeépült a fürdővel, bár mindkét létesítménynek külön bejárata van. Már alig vártuk, hogy csobbanjunk a beltéri és kültéri hideg,- és melegvizes medencékben! A baba-, gyerek-, gyógy-, termál-, jacuzzi-, és úszómedencéken, kül-, és beltéri medencéken kívül csúszdák, élményfürdő, szaunavilág, masszázs, kozmetika, fodrászat, sószoba, baba-mama szoba várja a vendégeket.

Fürdőzés után a hotel halljában pihentünk: tervezgettük az interneten a másnapi programot, csocsóztunk egy kicsit és a mellettünk kártyázó család példáját látva, mi is kedvet kaptunk a zsugázáshoz. A finom vacsora pedig megkoronázta a napot.

Mit ettünk-ittunk?

Az ételválaszték bőséges, változatos és nagyon finom. A svédasztalos reggelinél és a vacsoránál is frissen készítették az ételeket. A desszertek is ízletesek voltak, az áfonyás sajttorta ízlett nekünk felnőtteknek a legjobban, a gyereknek pedig a vanília sodós kenyérpuding. Degeszre ettük magunkat a  reggelinél is, így napközben egy  pizza vagy könnyebb gyorsétel is tökéletesen elég volt ebédre.

Hogyan telt a második nap?

Mivel a korábbi években már többször is beiktattuk a szálloda mögötti Ság hegy geológiai tanösvényének bejárását, a Kráter szikláinak megmászása, a Trianoni Emlékkereszt megtekintését és a Ság hegyi Múzeum látogatását, sőt, a Kemenes Vulkánparkba is betértünk már, így idén mást terveztünk. (A gyerekek videója korábbi kirándulásról és a múzeumról itt. A korábbi élménybeszámolónkat itt  és itt lehet elolvasni). Ugyanakkor azoknak, akik most járnak itt először, mindenképpen javasoljuk, hogy menjenek fel a az 5 millió éves vulkanikus Ság hegyre, ahol több túraösvényt is lehet választani és képes összefoglalók, térképek segítik az itteni táj és élővilág megismerését. A Vulkánpark szintén egyedülálló élményt nyújt az egész családnak. Sárvár is itt van a közelben, mindössze 20 km-re, Szombathely pedig körülbelük 40 km innen.

Mivel 60 km-re voltunk az osztrák határtól, csupán 130 km-re Bécstől és 170 km-re Graztól, ahol még nem jártunk, úgy gondoltunk most eljött az idő, hogy megnézzük az osztrák várost. A hotelben korábban már beszélgettünk olyan családokkal, akik már szintén kiruccantak ide és kedvet csináltak az egy napos városnézésre. Mire odaértünk sajnos már szakadt az eső, azonban a történelmi múltú reneszánsz-barokk stílusú épületekkel teli Óváros még a cudar időjárás ellenére is lenyűgöző volt. A város védjegyéül szolgáló 475 méter magas Schlossberg várba is felmehetünk. A család itt ketté vált, volt, aki lépcsőzött, volt, aki az üveglifttel jutott fell, ami 3 perc alatt felért, és a hegy belsejének szokatlan látványába is betekintést engedett. A 28 méter magas Óratorony mellett a várból csodálatos panoráma nyílt a Mura-völgyére. A gyerekek számára a nap fénypontja volt a világ legnagyobb földalatti csúszdáján, a 170 méter hosszú pályán, 67 méter magasból, 30 km/h sebességgel lecsúszni. Amindössze 40 másodpercig tartó élményre örökre emlékezni fognak. Hazafelé sajnos dugóba kerültünk, így éppen vacsoraidő végére értünk haza. A szálloda személyzetének szolgálatkészségét tanusítja, hogy amint ezt telefonon jeleztük, rögtön visszahívtak, felolvasták az aktuális étlapot, felírták a rendelést és félretették számunkra a vacsorát.

Harmadik nap, kicsekkolás

A harmadik, utolsó napon délelőtt 11 óráig kellett elhagynunk a szállást. Reggeli után még egy  órát tudtunk fürdőzni. Búcsúzóul még tettünk egy sétát a Ság hegyen és rengeteg élménnyel gazdagodva, feltöltődve indultunk haza.

Kinek ajánljuk a Vulkán Hotelt?

Elsőként kis-, és nagyobb gyerekes családoknak, akik egy helyen szeretnének megtalálni sok élményt biztosító szolgáltatást: kényelmes szállodát, gyerekbarát környezetet, sokrétű wellnesst, fürdőt, gyönyörű kirándulóhelyet és hasznos, izgalmas interaktív múzeumokat. A kisebb gyerekesek számára is ideális a bababarát funkció, a sok játékos kellék miatt. Párok és gyógyulni, pihenni vágyók is megtalálják itt számításukat, illetve, céges rendezvényekre is adott minden feltétel.

Egy rövid videós összeállítás is a felejthetetlen napokról:

Elérhetőség:

Jufa Vulkán Hotel és Fürdő Resort,  9500 Celldömölk Sport út 10.

Tel..:+36 95 421 180

vulkantherme@jufa.eu

Jufa Vulkánfürdő Resort

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.