Minden az Alfa, Z-, Y-, X generációkról, a boomerekről, s még a veteránokról is!

Pán Péter, STOP!

Töltődj fel a családdal egy vulkáni hegy lábánál!

2018. május 27. - panpeterstop

Celldömölkön jártunk, hogy egy hétvégére kipróbáljuk az egyedülállóan szép környezetben található, minden igényt kielégítő, családbarát Jufa Vulkán Gyógy- és Termálfürdőt és szállodát.

Német precizitás, kedves vendéglátás

A celldömölki Jufa Vulkánfürdő Resort a Jufa szállodalánc első magyarországi szállodája, mely 2014 óta várja vendégeit. A lánchoz tartozó házak, korábban csak Ausztria és Németország területén voltak megtalálhatóak, így magyarországi jelenlétük még most is igazi unikumnak számít. A német precizitás és tisztaság érződik az egész épületegység koncepciójában, ami nagyon praktikus és patyolattiszta. Lichtensteinben is van Jufa hotel és már összesen 57 szálloda tartozik a lánchoz. A családias szállodában figyelmes, udvarias, kedves személyzet fogadott, illetve, a teljes ott tartózkodásról igazi vidéki szívélyes bánásmódban részesültünk, mind a pincérek, mind a recepciósok, mind a fürdő személyzete részéről.

Ahol mindenre gondolnak

Három gyerekkel érkeztünk és egy nagyon kényelmes egybenyitható családi apartmant kaptunk a 3 emeletes szálloda első emeletén. Lehetőség van egyágyas, kétágyas és családi szoba foglalására. A franciaágyakat két külön ággyá lehet alakítani. A legkisebb miatt sem kellett aggódni, bár ő ugyan már rég nem babaágyban alszik, de az emeleti ágyon lévő karfa nagy biztonságot nyújtott számára. A fürdőszoba is jól felszerelt, tündöklően tiszta volt. A kedves személyzet a gyümölcstálat és egy üveg bort is bekészített számunkra, amiből az erkélyen csemegéztünk. A hotelben összesen 40 szoba áll rendelkezésre. Lehetőség van egyágyas, kétágyas és családi szoba foglalására. Csapatépítéshez, konferenciához és sporttáborokhoz is kiválóan alkalmas, számos igényes sportpálya is körülveszi a hotelt és egy jó nagy uszoda is található itt. Fürdőköntösöket is kaptunk, így átöltözve, "harci díszben" csak át kellett sétálni a fürdőrészlegbe. Rendkívül előnyös, hogy a hotel egybeépült a fürdővel, bár mindkét létesítménynek külön bejárata van. A fürdőben egy kisebb bolt is helyet kapott, ahol szinte bármi megvásárolható, amire egy hétvégén szükségünk lehet, így szerencsére az elszakadt úszószemüveget is pótolhattuk és nem kellett bánkódni az otthon felejtett úszósapkák miatt, mert kölcsönözhettünk. Már alig vártuk, hogy csobbanjunk a beltéri és kültéri hideg,- és melegvizes medencékben! A baba-, gyerek-, gyógy-, termál-, jacuzzi-, és úszómedencéken, kül-, és beltéri medencéken kívül csúszdák, élményfürdő, szaunavilág, masszázs, kozmetika, fodrászat, sószoba, baba-mama szoba várja a vendégeket. Kint számos sportpálya, játszótér és minigolf is van.

Kifejezetten tetszett, hogy a fürdő és a szálloda kialakításánál is gondoltak a legkisebbekre és a legnagyobbakra is! A szállodát a Kidoasis 3 szélforgós családbarát szálláshelynek minősítette. A fürdő részén kialakítottak egy kedves játszószobát. Egy kis étkezős konyhában szoptatási, víz-, és babaétel melegítési lehetőség is rendelkezésre áll. A szoba mellett lévő mellékhelyiségekben a kicsikre is gondoltak, bili és mini WC is található itt. A hotelben számos babaápoláshoz szükséges eszközt biztosítanak a csecsemővel, kisgyerekkel érkező családoknak, például van itt számukra kiságy, babakád, fellépő, WC-szűkítő,  babaőr, éjjeli fény, vízforraló csak néhány a sok eszköz közül. Kerékpár bérlésére lehetőség van, sőt, vannak gyereküléssel is felszerelt biciklik. Nagyon praktikus, hogy hotel játszószobáját az étteremmel szemben helyezték el, így a gyerekek vacsora után át tudtak menni a fárasztó program után, míg mi egy kicsit tovább időzhettünk a vacsoraasztalnál (mondjuk mi ebből a szempontból szerencsések vagyunk, mert vannak nagyobb gyerekeink is, természetesen kisebb gyerekeke egyedül nem szerencsés, ha átmennek). A játszószobába vacsora után mi beültünk velük, választottunk egy jó társast és még báboztunk is. A nagyobbak nagyon örültek a billiárd asztalnak, a csocsónak és kicsit meccset is néztek a nagy TV-n az aulában. A fitness termet is kipróbáltuk, az is nagyon klassz volt! A szállodát körbesétálva megcsodáltuk messziről a fantasztikus látványt nyújtó Ság-hegyet (el is döntöttük, hogy ezt közelebbről is meg kell nézni!). Láttuk, hogy idetartozik egy igényes 4 csillagos kemping is, mely nyáron kellemes kikapcsolódást nyújthat a családoknak.

A fürdőben gyógykezeléseket is igénybe lehet venni, például van  itt vízalatti vízsugármasszázs, gyógyvizes kádfürdő, szénsavas kádfürdő, csoportos gyógytorna, iszapkezelés, különféle gyógymasszázsok. Az 1.200 méter mélységből nyert, fürdésre alkalmas, elismert,  oldott anyagokban, főként nátrium-hidrogén-karbonátban gazdag  gyógyvíz ideális mozgásszervi panaszok kezelésére. Nem csoda, hogy több idősebb párt és kisebb nyugdíjas csoportot is láttunk, külföldieket és magyarokat is.

Kirándulj a közelben!

Másnap a kiadós reggeli után ragyogó napsütésben kár lett volna kihagyni egy kirándulást a Ság-hegyre. A Ság-hegy egy 5 millió évvel ezelőtt kitört tűzhányó maradványa. Az aláhulló vulkáni porból keletkező tufarétegekre bazaltkőzetté dermedt láva települt. Ez a fokozatosan pusztuló lávapajzs tanúhegyként őrzi az alsóbb laza képződményeket.  A meredekebb lejtőkön a kráterekből kiszórt vulkáni tufa, a függőleges sziklafalakon a bányászkodás után visszamaradt lávapadok és kürtőkitörések tanulmányozhatók. A Ság-hegyen egy kiépített tanösvényt jártunk körbe, ahol a kihelyezett  táblák segítségével elképzelhettük a hegy keletkezésének történetét, ismeretet szerezhettünk Magyarország legfiatalabb tűzhányójáról, és betekintést nyertünk az itt élő gazdag növény-, és állatvilágba. A túra bár emelkedőkben gazdag, nem hosszú, akár háti hordozóban egy kisebb gyerekkel és egy jó kondiban lévő ovissal is megtehető, de a sulisoknak már szinte meg sem kellene, hogy kottyanjon. A gyerekekkel együtt bódultunk el a tavaszi nyíló virágok illatában, a lepkékkel, madárfüttyel kísért úton mintha egy távoli egzotikus országba csöppentünk volna bele ezen a mesés vulkanikus tájon.

A hegy lábánál lévő új, fantasztikusan interaktív Kemenes Vulkánparkot is nagy kár lenne kihagyni, ahol családi jegyet is lehet vásárolni! A Vulkánházban játékosan tanulhatunk a tűzhányókról, azok működéséről. Kicsiket és nagyokat is egyaránt lenyűgöző eszközökön keresztül kaphatunk információkat a vulkanológiáról, a Föld vulkánjairól, azok mindennapjainkra való hatásáról. Külön teremben találkozhatnak naprendszerünk bolygóival és vethetünk egy pillantást a Ság-hegy csodálatos és egyedi panorámájára. A gyerekek egy videót is készítettek természetismeret órára a látogatásunkról.

Ízletes, egészséges fogások

A hotelbe visszaérkezve már nagyon éhesek voltunk. Ami az étkezést illeti, az ételek finomak, háziasak és választékosak. Az ételek készítésénél helyi, a régióra jellemző, minőségi alapanyagokat használnak fel. Babáknak műanyag étkészlet, evőeszközök és előkék is el vannak helyezve, nem csak  babaetetőszékek.

Finomakat ettünk, jót pihentünk, kiélveztük a fürdőrészleg minden zeg-zugát: a csúszdától az úszómedencéig, lélegzetelállító szépségű tájakon jártunk a vulkáni hegyen, egy szóval csodásan feltöltődtünk a családdal a celldömölki Jufa Hotelben és Fürdőben! Egyik gyermekünk az autóban hazafelé ezt mondta:

„Olyan jó volt ide eljönni! Nagyon tetszett a szálloda is, kényelmes volt az ágyam is. Aranyosak voltak a nénik-bácsik és az étteremben annyit ehettünk a finom ételekből, amennyit csak akartunk! Még Carte D’Or fagyi is volt, a kedvencem! Szuper volt csobbanni és csúszdázni a fürdőben. Óriási nagy műfüves focipálya is volt! Ha nagy leszek, ide jövök el edzőtáborba a csapatommal! Elmegyek velük majd újra a Ság-hegyre túrázni és a Vulkánmúzeumba is!”

Kinek ajánljuk?

Elsőként kis-, és nagyobb gyerekes családoknak, akik egy helyen szeretnének megtalálni sok élményt biztosító szolgáltatást: kényelmes szállodát, gyerekbarát környezetet, sokrétű wellnesst, fürdőt (most gyereknapon is a fürdő gazdag programmal várj a gyermekeket!), gyönyörű kirándulóhelyet és hasznos, izgalmas interaktív múzeumot. Párok és gyógyulni, pihenni vágyók is megtalálják itt számításukat, illetve, céges rendezvényekre is adott minden feltétel.

Nézzétek meg videónkat is a csodás napokról:

Elérhetőség:

Jufa Vulkán Fürdő Resort 9500 Celldömölk, Sport u. 10.

Tel..:+36 95 421 180

vulkantherme@jufa.eu

www.jufa.hu

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.