Minden az Alfa, Z-, Y-, X generációkról, a boomerekről, s még a veteránokról is!

Pán Péter, STOP!

Családi élmények egy fenyőerdő közepén

2023. július 25. - panpeterstop

Debrecen mellett néhány percre találjuk Erdőspusztát, ahová immáron visszatérő vendégekként érkezünk. A nagyváros zaja és nyüzsgése után üdítő látványt nyújt az Alföld hosszan elnyúló békés tája, a különleges szálláshelyhez közeledve pedig az erdő illata kellemesen cirógatja az ideérkezők orrát…

Ez alkalommal nem a Clubhotel részen szállunk meg, mint korábban (az akkori élménybeszámoló elolvasható, visszanézhető itt), hanem az Attila Panzió minden igényt kielégítő VIP lakosztályában.

A helyszínen többféle típusú szálláshely közül választhatunk a már említett clubhotelen és panzión kívül: a rusztikus stílusú, hangulatos Arbo Vendégház pár perces sétára található a főépülettől, meseszép horgásztó szomszédságában. A Zöld Ház tökéletes helyszín lehet azoknak a pároknak, üzleti utazóknak, akik az egyszerű, de mégis komfortos miliő kedvelői. Az új építésű faházak letisztult, minimalista stílust képviselnek, közel a kültéri Tó-medencéhez és az Élménypark minden élményeleméhez.

Visszatérve a mi jelenlegi szálláshelyünkhöz, az Attila Panzió VIP lakosztályához, amint beléptünk, megbizonyosodhattunk arról, hogy 120 négyzetméteren a beltéri hidromasszázskádtól, a hálószobából nyíló fitness-szobán, az okos WC-n át a 40 négyzetméteres fedett, bútorozott privát teraszon a jacuzzi-val és finn szaunával a legmodernebb berendezésekkel a 21. századi csúcsszínvonalon szolgálja a vendégek kényelmét és szórakozását.

A júliusi kánikulában eltikkadva alig vártuk, hogy csobbanjunk az erdei panorámás óriás pezsgőfürdős, kültéri, jakuzzis medencében. Jól esett az élményelemekkel (pezsgőággyal, hátmasszázzsal, vízsugárral, pezsgőfürdővel) gazdagított medencében eltölteni egy-két órát, majd kipróbáltuk a szauna-világ infra- és finn szaunáját is a gőzfürdővel, a merülő medencével és a jégkúttal.

A fürdőzéstől megéhezve ültünk be a Fenyves Étterembe, ahol az Arbo Tanya saját, házi készítésű finomságaival kedveskednek a vendégeknek. Háromféle levesből, ízletes hal-, húsételekből, többféle köretből, salátákból, házias savanyúságokból lehetett választani. A süteményválogatás és a friss idénygyümölcsök is ízletesek. Természtesen a vegetáriánusokra is gondolnak és az ételallergiások fogadására is felkészültek. Bár a házias konyha hangsúlyosabb, könnyebb, divatos ételek is helyet kapnak a tradicionális, magyaros, klasszikus fogások mellett. A svédasztalos reggeli is bőséges: a különféle meleg tojásos ételek mellett, vannak virslik, kolbászok, hurkák, szalonnák, friss zöldségek, sajtok, tejtermékek a tanyáról. Sokféle pékárú, gabonapelyhek, kávék, teák és gyümölcslevek teszik teljessé a kínálatot.Vacsora után még volt idő felavatni a lakosztály szaunáját és a belső jacuzzi-ját, amely különleges fényeffektekben pompázott. Majd lefekvés előtt a hatalmas tévén megnéztünk egy családi rajzfilmet.

Másnap a reggeli után körbejártuk a tavat, felmásztunk a kilátóra és megnéztük az Arbo Farm állatait: volt itt minden a rackajuhoktól, a nyusziktól kezdve a szürkemarhákon át az újszülött kiskecskékig; a pulykák, a ludak, a kacsák békésen megfértek egymás mellett és úszkáltak is a számukra létesített kis tavon. Megtudtuk, hogy közkedvelt családi-iskolai program eljönni egy napra és ismerkedni az Arbo Tanyán élő őshonos magyar háziállatokkal.

A lovas istálló hatalmas, tele sokféle lóval, amelyeken lovagolni is lehet (a 800 nm-es fedett lovardában ). Most nem lovagoltunk, hanem egy órás kalandos pusztakocsikázás vettünk részt a környéken.

Délután nem a szálloda medencéjében, hanem a strandon fürödtünk, napoztunk és körbejártuk a gyerekparadicsomot is. Mi felnőttek a jódos összetételű termálvizes medencében is megmártóztunk. Vacsora után a lakosztály kültéri szaunájába ültünk be egy kicsit majd a mellette lévő hatalmas pezsgőfürdőben ejtőztünk és közben a környező fenyves illatát szippantottuk be és próbáltuk elraktározni a megannyi szép emléket addig, amíg újra visszatérünk.

Lesz mit kipróbálni még, hiszen a hétvége olyan gyorsan eltelt, hogy az elektromos gokart felnőtt és junior pályát, a Segway-túrát, a paintballozást, a dodgemezést és a vízibiciklizést már nem tudtuk beiktatni a programok közé. Reméljük, legközelebb tovább maradunk és mindent sikerül megvalósítani! Aki hosszabb időre tervez itt nyaralni, azt a környéken is számos látnivaló várja a Hortobágytól Debrecenig: állatkert, színház, múzeumok, lovasbemutatók és nemzeti park.

Kiknek ajánljuk?

Kisebb és nagyobb gyermekes családok egyaránt megtalálják a számukra megfelelő szórakozási formákat, feltöltődést. Idősebb pároknak a gyógyhatású termálvíz, a szaunavilág, a masszázs is kifejezetten csalogató. Nagyobb társaságokat és családokat is láttunk itt eltölteni a nyaralást vagy megünnepelni egy fontosabb családi eseményt.

A termálvizes Tó-Fürdő és hűvösebb vízű Tó-medence már külsős vendégek számára is nyitott, az élménypark pedig kikapcsolódást nyújt a család kisebb tagjai számára. közül a család minden tagja megtalálja a számára legmegfelelőbb feltöltődést! A belépőjegy ára mindössze 3000 Ft/fő (2 éves kor felett). Étkezésre és italfogyasztásra a Fenyves Bisztróban van lehetőség. A Sunday Brunch svédasztalos ebéd keretein belül pedig vasárnaponként érdemes az Erdőspuszta Club Hotel hangulatos Fenyves Vendéglőjébe ellátogatni.

Bővebb információ: https://erdospuszta-clubhotel.hu/

Facebook: https://www.facebook.com/ErdospusztaClubHotel

Instagram: https://www.instagram.com/erdospuszta_club_hotel/

Nézzétek meg rövid videónkat is:

Minden jog fenntartva!

A cikk, a videó a szerző tulajdona. Ha idéznél belőle, írj nekünk!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.