Minden az Alfa, Z-, Y-, X generációkról, a boomerekről, s még a veteránokról is!

Pán Péter, STOP!

Családi pihenés az ünnepekre hangolódva

2021. december 02. - panpeterstop

A télen a család összes tagja szeretné kicsit kipihenni magát és végre többet együtt lenni. Nem tűnik nagy kérésnek, mégis sok mindennek kell teljesülnie ahhoz, hogy mindenki hiánytalanul fel tudjon töltődni. Nekünk sikerült Bükön!

Mindez nehezen valósul meg egyszerre, főleg ha gyerekek és munka mellett kell készülődni az ünnepekre és a főzés-sütés-takarítás triumvirátusának alárendelve meghitt hangulatot teremteni. Nem véletlen, hogy már jó pár éve egyre többen szállodai programot választanak az advent, a karácsony vagy az Új Év ünneplésére.

Ha családdal utazunk, a családbarát szállodák mellett érdemes letenni a voksot. Még ha csak néhány napról vagy egy hosszú hétvégéről van is szó, hiszen ekkor minden korosztály megtalálja a számára kikapcsolódást nyújtó programot, nem kell főzni, mosni, takarítani, élményekről gondoskodni. Bár ez nem a legolcsóbb szállástípus, de a munkáltatóktól kapott SZÉP kártyát sokan erre is felhasználhatják, amelyeket a Danubius családbarát szállodákban is elfogadnak.

Kényeztető vendégszeretet egy hétvégére!

A népszerű bükfürdői családbarát, all inclusive wellness szálloda, a Danubius Hotel Bük különlegesen gazdag és színvonalas adventi programsorozattal várja a családokat november utolsó hetétől egészen karácsonyig. Egy felejthetetlen hétvégére mi is élvezhettük a négy csillagos szálloda vendégszeretetét már az első perctől. Egy külön névre szóló levelet is kaptam, amelyben a blog olvasóit is üdvözölték. Ezt az üdvözletet ebben az élménybeszámoló-posztban és a lenti vlogos videóban szeretnék most a kedves Olvasónak átadni!

Kényelmes és ragyogóan tiszta családi összenyitható szobáinkban bekészített finom üveg borral és különleges édességekkel kedveskedtek nekünk.  A hátizsákban talált gyerekszínező, színes ceruza, bögre és sok egyéb ajándék pedig a gyerekeknek szerzett nagy meglepetést. Szusszanás közben a szálloda erkélyéről a lebukó napsugarakban gyönyörködtünk, másnap ugyanitt megcsodálhattuk Alsó-Ausztria legmagasabb hegycsúcsát, a Schneeberget.

Vizes élmények

No de alig vártuk, hogy csobbanjunk a medencékben! A gyerek-, jacuzzi-, és úszómedencéken, kül-, és beltéri medencén kívül, szaunarészleg, gőzfürdő, masszázs, kozmetika is várja a vendégeket. A kalandmedencében végigjártuk a vízi akadálypályákat és együtt suhantunk az sodrófolyosóban. Este sakkpartiztunk is a kellemes meleg vízben üldögélve.

Boldog gyerek + pihenő szülők= önfeledt pihenés

A  „Boldog gyerekek, pihenő szülők” mottó itt nem üres frázis, hanem tényleg mindent megtesznek, hogy élvezetes legyen a pihenés. A Bubbles Club program keretében Felhőhegyi Balázs Sárkánykalandok I. – A bükfürdői kalamajka  című történetén alapulva a szállodában még a mesekönyv is életre kel: a szereplők (nagyban és plüssfigurában is) alig várták, hogy együtt kalandozzanak a családi hotelbe érkező leendő pajtásaikkal. Míg mi szülők pihenhettünk, a gyerekeket megannyi sokszínű programmal várták, amelyekre nem egyszer maga Drazsé és  Yoyo sárkány invitálták a őket. Kedves, felkészült, a gyerekek nyelvén értő animátorok tematikus kreatív foglalkozásain készítettek játékfigurákat, megismerkedhettek különleges rajzolási technikákkal, karácsonyfa-díszkészítéssel és sok más hasznos, élvezetes dologgal foglalatoskodhattak napközben, este pedig a minidiszkóban táncolhattak az animátorok vicces koreográfiáira. Egyik délután Csiperke bohócék is ellátogattak Bükre, hogy vidám, interaktív előadással szórakoztassák a szállodai gyereksereget.

A remek gyerekprogramoknak köszönhetően nekünk szülőknek alkalmunk nyílt arra is, hogy nyugodtan, csak egymásra figyelve megigyunk egy kávét vagy akár pár órát sétáljunk a szálloda körül. Az ajándékmasszázst is ekkorra időzítettük, így még az egészségünkért is tudtunk tenni, az ülőmunka - szó szerint - hátulütőit a szálloda képzett masszőre kezei alá helyezve. Egy másik alkalommal a medencében a gyógytornász utasításait követve tornásztunk. Este a lobbyban egy zenekar játszotta el a vendégek kedvenc slágereit, de vacsora közben is volt élő zene.

Finom falatok a nap minden órájában

A sok fürdés után korgó gyomorral érkeztünk a szálloda éttermébe. Az ételek zamatosak, különlegesek, frissek, változatosak. A bőség zavara jellemezte a főételek választékát, amelyek közül nekünk a halételek ízlettek a legjobban. Desszertekben is verhetetlenek: sütemények, pohárkrémek és a sajttorták látványos soraiból nehéz csak egyet választani. Az alapanyagok kiváló minőségűek voltak a reggelinél is: sokféle sajt, tejtermék, kolbász, felvágott, pékáru, meleg reggeli ételek, lekvár, gyümölcs, kávék, teák, gyümölcslevek, gabonapelyhek, palacsinták közül lehetett választani. Bármikor meg lehetett éhezni, hiszen, ha a fürdés után egy kis nassolásra vagy uzsonnára vágytunk, köntösbe bújva megehettünk egy szelet pizzát, egy lángost vagy egy-egy gyümölcsöt. A fagylaltpult a gyerekek kedvence volt, ahol szabadon mindenki annyi gombócot szedett magának, amennyit gondolt, miközben mi szülők megittunk egy finom pohár bort, kávét vagy üdítőt.

„Legyen advent minden napja ünnep!”

– vallják a hotelben. Bár minket már haza szólított a kötelesség (a munka és az iskola), de a szálloda továbbra is nyitva tart, sőt, az adventi naptáruk ablakait is megnyitják a vendégek számára. Jól ismerik a meglepetés örömét a Danubius Hotel Bükben is, ezért elkészítik a szálloda egyedi adventi naptárát, melynek tartalmával naponta megajándékozzák a szálloda vendégeit. A meglepetések között lesznek spa akciók – kedvezményes kezelések, árengedmények a saját márkás termékekből -, és lesznek éttermi kedvezmények – akciós pálinka vagy koktél, kávé és süti, vagy akár forralt bor. A gyerekeket adventi kézműveskedésre és kívánságkalács sütésre hívják, a felnőtteket forraltborozás, a harmadik adventi hétvégén gitárest és mézeskalácssütés varázsolja el. December 4-én természetesen Bükre is megérkezik a nagyszakállú Mikulás, hogy a karácsonyi programokat is előkészítse a család minden tagja számára.

Nézd meg rövid videónkat:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.