Óriásit fordult velünk a világ, mióta a WHO által mostanra világjárványnak nyilvánított koronavírus Európában is elterjedt. Mindennapi életünk, a gazdasági helyzet, a munkakörülmények átalakulóban vannak. Az egyik napról a másikra érkezett változás következtében a magas fenntartási költséggel bíró irodák most konganak az ürességtől míg mi az otthonainkból dolgozunk, a személyes kommunikációt pedig felváltották az online kapcsolattartási lehetőségek. De vajon milyen hatásai lesznek a mostani kényszer átalakulásoknak? Hogyan érinti mindez a munkavállalókat, a vezetőket, az irodákat és hogyan érdemes megbirkózni az akadályokkal? Online előadásunkban szakértők segítségével jártuk körbe a fenti kérdéseket. Beszélgető partnereink: Bereczki Enikő - generációs szakértő (hu.generationdilemmas.com) Galamb András - coach, tréner (sales-mentor.hu) Paukovics Gábor - munkatér szakértő (Kinnarps Hungary) Amiről az élő webináriumon szó volt: - Milyen volt az irodák szerepe eddig és hogyan változhat a szerepük a jövőben? - Hogyan motiválhatóak a munkavállalók a jelenlegi helyzetben, kortól és személyiségtől függően? - Kommunikáció és vezetés: Mit csináljunk, mit ne csináljunk? - Tanulságok, amiket már most látunk - Hogyan alakul a vállalati kultúrák jövője a vírus jelenléte közben és azután? - Értékteremtés a jövőben és most – min változtassunk, hogy adaptívabbak legyünk szervezeti szinten?
Nézz be a a Facebook-oldalra is vagy az Instagramra!