Minden az Alfa, Z-, Y-, X generációkról, a boomerekről, s még a veteránokról is!

Pán Péter, STOP!

Pán Péter, STOP!

Az Én vagyok itt!-ben a középkorúságról beszélgettünk

2021. október 01. - panpeterstop

Én vagyok itt

Szombaton este 22:00 után mi sem természetesebb, mint kiruccanni egyet az A38-ra? A huszonéveseknek, akik a hajó egyik felében ropták a táncot, lehet, nekem azonban azon ritka alkalmak egyike, amikor az Én vagyok itt! műsorba hívnak. A téma kapcsolódok ehhez a felvezetéshez, ugyanis a középkorú nők társadalmi megítéléséről, kihívásairól és az ageizmusról is beszélgettünk. Kb 57 perctől vagyok én ezen a linken: https://mediaklikk.hu/video/en-vagyok-itt-2021-09-18-i-adas/

A bejegyzés trackback címe:

https://panpeterstop.blog.hu/api/trackback/id/tr6016704036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása