Minden az Alfa, Z-, Y-, X generációkról, a boomerekről, s még a veteránokról is!

Pán Péter, STOP!

Pán Péter, STOP!

Az első néhány másodperc munkahelyeket dönthet el

2019. január 14. - panpeterstop

"Huszonnégy évesen hívtak meg egy Computerworld konferenciára műsorvezetőnek. Napokig gondolkodtam azon, hogy mit vegyek majd fel. Tudtam, hogy nagyon sok sikeres CEO lesz jelen, én meg nagyon fiatalon szerettem volna beilleszkedni. Illeszkedni szerettem volna öltözködésemmel a konferencia stílusához, de nem szerettem volna egy fekete kosztümben sem megjelenni, mert az nem én lettem volna. Visszatekintve ez volt az első alkalom, amikor felismertem, hogy az öltözködés ebben a formában folyamatosa kihívást fog jelenteni számomra a következő időszakban." nyilatkozta Baracskai Anikó (Info Társ Egyesület) az interjúban. 

A Teljes interjút is elolvashatod, kattints ide

Az interjú a Dress Up! kampány keretében valósult meg. Bővebben a kampányról a blogon a Dress UP! kampány menüben vagy honlapon, videók a Youtube-on! Nézz be a a Facebook-oldalra vagy az Instagramra is!

 

Minden jog fenntartva!

 

 A trágár, obszcén, rosszindulatú, politikai tartalmú vagy nem témába vágó hozzászólásokat kimoderáljuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://panpeterstop.blog.hu/api/trackback/id/tr7614312053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása